تور کره جنوبی

چهارشنبه 30 شهريور 1401
16:54
سفریار آریا

درباره تور کره جنوبی


شرایط اخذ ویزای کره جنوبی به چه صورت‌ است ؟

برای اخذ ویزای کره‌ جنوبی ، فقط باید از آژانس‌‌‌هایی‌ اقدام دهید که موقع تائید سفارت‌ این کشور‌ می ‌باشد . ویزای کره‌ جنوبی در ۲ نوع فوری و عادی صادر می‌کند‌ که برای دریافت ویزای کره‌ جنوبی نیازی‌ به ظهور در سفارت‌ این شهر نیست و مدارک درخواست ویزای خود را باید به کارگزار استرداد کنید . ویزای توریستی کراهت جنوبی به درخواست متقاضی در انواع سینگل ، دبل و مولتی صادر خواهد شد و در آخر‌ توجه داشته باشید که ویزای کره‌ جنوبی فقط در فرم تورهای گروهی خواهش می‌ گردد .


[ بازدید : 16 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور‌ کشتی کروز

سه شنبه 29 شهريور 1401
13:38
سفریار آریا

درباره تور‌ کشتی کروز


منظور از تور کشتی کروز چیست ؟

اگر اهل‌ سفر به‌خصوص‌ از نوع‌ لوکس‌ و لاکچری آن باشید ، حتما تاکنون بارها و بارها نام تور کشتی کروز را شنیده ‌اید . کشتی کروز ، یک کشتی مسافرتی و تفریحی بزرگ است که برای سفر در اقیانوس‌ها مورد استفاده قرار می شود . البته در ابتدا ، مراد رسمی این کشتی‌ ها ، بیشتر تفریحی می باشد و موضوع‌ حمل و نقل و سفر‌ در اصل هدف اصلی سفر‌ با آن ‌ها نبود . معمولا بعد از اینکه کشتی کروز ، در دریا گشتی زد ، دوباره مسافران را به دریابار حقیقی خود برمی گرداند و اما امروزه کشتی ‌های کروز مسافربری نیز ، بر روی دریا ها دیده می گردند که سفرهای ۱ و حتی ۲ ماهه انجام می ‌دهند . آن‌ چه پیش از هر چیزی در این کشتی ‌ها به چشم می‌ خورد ، لوکس‌ بودن‌ آن هاست و اگر تصمیم گرفته ‌اید تا در سفر‌ خود ، سوار بر کشتی کروز شوید ، خود را برای یک سفر لاکچری و بی نظیری آماده کنید .


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور ژاپن

دوشنبه 28 شهريور 1401
18:00
سفریار آریا

درباره تور ژاپن


شرایط اخذ‌ ویزای توریستی ژاپن چگونه‌ است ؟

درخواست ویزای توریستی ژاپن بایستی از طرف شخص متقاضی‌ و یا نماینده قانونی‌ ایشان به سفارت این کشور در تهران نمایش بشود . گردش‌ حساب و تمکن مالی از شرایط‌ اخذ‌ ویزای ژاپن می‌باشد‌ و حدودا ۵ روز‌ کاری‌ بعد از ارائه‌ درخواست‌ جواب‌ ویزا‌ برای شما صادر خواهد شد که در صورت ویزا شدن ، ویزای شما برای مدت‌ زمان‌ ۳ ماه اعتبار‌ داراست . در صورتی که درخواست ویزای شما رد شود‌ ، هیچ توضیحی مبنی بر علت ریجکتی به شما داده نمی‌ شود و برای درخواست مجدد‌ باید ۶ ماه صبر کنید ! مهم داشته باشید که به اصلاً عنوان درخواست ویزای خود را از طریق ایمیل و یا نمابر ارسال نکنید و برای درخواست‌ ویزا‌ حتما حضوری به سفارت این کشور مراجعه دهید .


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور موریس

يکشنبه 27 شهريور 1401
18:12
سفریار آریا

درباره‌ تور‌ موریس


شرایط‌ دریافت ویزا برای سفر‌ به موریس به چه شکل است‌ ؟

اگر‌ قصد‌ سفری تفریحی به کشوری بکر با طبیعتی ممنحصر به فرد می گردید ، بهترین گزینه سفر به جزیره ‌ای شگفت‌انگیز‌ به نام موریس است که در جنوب غربی اقیانوس‌ هند و در 900 کیلومتری ماداگاسکار قرار گرفته است . جزیره ‌ای که با داشتن سواحل‌ شنی ، دریای آبی رنگ و جنگل‌ ‌های سرسبز‌ و بکر می ‌تواند سفری متفاوت را برای شما گردشگران تور موریس عدد بزند . شما باید برای سفر‌ به این جزیره تماشایی‌ ، اقدام‌ به اخذ‌ ویزای توریستی موریس کنید‌ . از جمله شرایطی که برای صدور‌ این نوع‌ از ویزا‌ لازم‌ است‌ ، می ‌توان‌ به پاسپورتی با اعتبارحداقل 6 ماهه ، عکس‌ رنگی 6 در 4 ، نامه تمکن‌ مالی و گردش‌ 3 ماهه آخر‌ سپرده بانکی‌ اشاره‌ نمود . برای دریافت‌ ویزای توریستی موریس ، پیشنهاد ما این است که با کارشناسان تورهای خارجی مجموعه سفریار مشورت دهید و در این خصوص می‌توانید‌ با شماره تلفن 91006828 - 021 در تماس باشید تا ج .ابگوی هر گونه‌ سوال و ابهامی در رابطه‌ با مدارک این نوع از ویزا را که دارید در اختیارتان بگذارند .


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور سیشل

يکشنبه 20 شهريور 1401
14:16
سفریار آریا

تور سیشل


کیفیت دریافت ویزا برای سفر به سیشل به چه شکل شده ؟

برای ورود به مجمع‌ الجزایر سیشل ، نه تنها شهروندان ایرانی شاید شهروندان هیچ کشوری نیاز به دریافت ویزا ندارند و از وقت ورودشان به این شهر می‌ توانند به مدت یک ماه اقامت داشته باشند و از نقل‌مکان خود‌ نهایت حظ را ببرند . سیشل در ایران سفارت‌ ندارد و نزدیک ‌ترین سفارت خانه این کشور به ایران در شهر ابوظبی امارات متحده‌ عربی قرار گرفته است . هنگامی که وارد این کشور آفریقایی می ‌شوید با در دست داشتن مدارک رزرو هتل و بلیط خروج و پول کافی می ‌توانید مجوز اقامت‌ یک ماهه دریافت کنید که در حالت نیاز‌ این قدرت به شما داده خواهد شد تا 90 روز این مجوز را تمدید نمائید . برای سفر به این کشور استوایی و شیک می ‌توانید به آزانس مسافرتی سفریار آریا بازگشت کنید تا یکی از بهترین هتل‌‌های‌ سیشل را رزرو‌ کنید‌ و بلیط پرواز خود را برای رفت و برگشت‌ خریداری کنید . کارشناسان سفرهای خارجی‌ سفریار آریا به شما کمک می ‌کنند تا سفر یاد انگیزی داشته باشید .


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور هلند

شنبه 19 شهريور 1401
14:37
سفریار آریا

تور هلند


چگونگی اخذ ویزا هلند به چه صورت‌ است ؟

می ‌توان گفت ویزای کشور هلند ، یکی از سخت‌ ترین ویزاهای کشورهای حوزه شینگن بشمار می رود‌، اما جای هیچ نگرانی نیست ! برای دریافت ویزای هلند داشتن تمکن مالی ، گردش شماره و پدیدار دو ویزای شینگن شرایط را برای شما بسیار‌ آسان خواهد کرد . شما علاقه مندان برای دانلود ویزای توریستی هلند باید در در شروع زمان سفارت بگیرید ولی این به معنای گفتگو با افسران ویزا نمی باشد و شما تنها برای تحویل مدارک‌ و انگشت نگاری باید‌ به دفتر کارگزاری ویزای این کشور‌ مراجعه‌ نمایید .

پس بنابراین از نمایش اسناد و انجام پروسه اولیه ویزای هلند ، 14 تا 21 روز کاری‌ آن‌هنگام جواب ویزا‌ برای شما متقاضیان صادر می ‌شود که باید به همراه کارت‌شناسایی‌ و رسید دریافتی برای دریافت جواب ، حتما حضوری مراجعه دهید .


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور اسپانیا

شنبه 19 شهريور 1401
14:23
سفریار آریا

تور اسپانیا


شرایط اخذ‌ ویزای اسپانیا چگونه است ؟

تنها در یک صورت موفق به اخذ‌ ویزای اسپانیا خواهید شد ، آن هم اینکه به انجام تور‌ گروهی عمل به اخذ ویزای این سرزمین کنید ! برای ستاندن ویزای توریستی اسپانیا ، ابتدا بایستی برای تخمین زده وقت سفارت رفتار کنید . وقت سفارت‌ اسپانیا در ایران ، به وسیله شرکت کارگزاری BLS تعیین خواهد شد . به اضافه فرصت سفارت اسپانیا گفتگو نخواهد داشت و شما باید فقط برای تحویل مدرک‌ها و انگشت نگاری به این دفتر مراجعه دهید .

در دنباله شما حدودا 21 زمان کاری هنگام می برد تا بعد از بازگشت به دفتر کارگشایی ، جواب ویزا برای شما صادر بشود که شخص متقاضی الزاماً باید به همراه ورق شناسنایی و وصول دریافتی برای دریافت جواب مراجعه نماید . توجه داشته باشید که تنها 4 دارالترجمه مجوز ترجمه مدارک ویزای اسپانیا دارند .


[ بازدید : 13 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور سوئیس

شنبه 19 شهريور 1401
14:21
سفریار آریا

تور سوئیس


شرایط اخذ‌ ویزا سوئیس به چه صورت‌ است ؟

دریافت ویزای سوئیس با یک تاریخچه سفری میانگین ، تمکن مالی و گردش‌ حساب براحتی ممکن شد . همچنین شما حتی با یک سفر خارجی ، 400 میلیون تومان دارایی مالی و یک گردش‌ حساب‌ 3 ماهه معمولی میتوانید موفق‌ به اخذ‌ ویزای سوئیس بشوید و نیز ارائه تقاضا ویزای سوئیس تنها با معین‌سازی وقت سفارت مقدور می باشد . نکته داشته باشید که وقت سفارت سوئیس توسط‌ کارگزاری VFSGlobal تعیین‌ می ‌شود و ویزای این کشور مصاحبه ندارد و شما فقط برای دریافت مدارک و انگشت نگاری می بایستی مراجعه دهید .

توجه داشته باشید که چیزی حدود 14 تا 21 زمان کاری درست آن وقت از ارائه درخواست ، جواب ویزا برای شما صادر خواهد شد . برای دریافت جواب‌ ویزا‌ ، شخص خواهان باید با رسید دریافتی و ورقه آگاهی برای دریافت‌ جواب‌ رجوع نماید . لازم به ذکر است که مدارک‌ در سفارت‌ سوئیس با دقت‌ زیاد بررسی می ‌شوند و توجه بکنید که مدارک را کامل ارائه کنید و سعی در نمایش مدارک غیر حقیقی نداشته باشید .


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور بلغارستان

شنبه 19 شهريور 1401
14:21
سفریار آریا

تور‌ بلغارستان


شرایط اخذ‌ ویزا بلغارستان چگونه شده ؟

بلغارستان جزو کشورهای حوزه شینگن محسوب نمی گردد و به همین دلیل برای سفر‌ به این کشور‌ باید به صورت مجزا اقدام بکنید . بلغارستان یکی از دیار های اتحادیه اروپا شده است هرچند در حوزه شینگن نیست . شما متقاضیان برای سفر به آن بایست ویزای بلغارستان که سوا از ویزای شینگن می گردد را اخذ کنید ، مراحل اخذ ویزای بلغارستان بی‌شمار آسان تر و کم تر‌از‌شینگن می باشد اگر چه ویزای این کشور هم مدارک‌ زیادی‌ لازم داراست که الزاماً باید به صورت درست به سفارت آن ارائه شود در غیر این صورت ویزا برای فرد متقاصی صادر نمی گردد .

اول حتما باید به سفارت این کشور در تهران مراجعه نمائید و برای بازدید حتما باید از قبل وقت سفارت‌ بگیرید ، ویزا بلغارستان در انواع مختلفی از شبیه ویزای ترانزیت فرودگاهی ، ویزای مختصر مدت یا توریستی و ویزای بلند مدت وجود دارد و بناگر به نیاز متقاضی صادر می شود . در گذشته برای دریافت ویزای بلغارستان مصاحبه و انگشت ‌نگاری صورت‌ نمی گرفت ولی از اوایل سال 2013 میلادی مراحل‌ بیومتریک برای اشخاص ارتکاب خواهد شد .


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور مجارستان

شنبه 19 شهريور 1401
14:20
سفریار آریا

تور مجارستان


شرایط گرفتن ویزای مجارستان ، به چه صورت شده ؟

از مهرماه سال 97 ، ویزای مجارستان به صورت انفرادی صادر نمی گردد و شما مسافران برای دریافت این روادید باید در قالب تور‌ گروهی اقدام‌ نمایید . گردش حساب و تمکن‌ مالی بخش مهمترین شرط دریافت ویزای مجارستان می باشد؛ شما بعد از حضور در دفتر کارگزاری ویزای مجارستان برای ارائه مدارک و انگشت نگاری ، 14 موقع وابسته به کار بعد پاسخ ویزای شما صادر خواهد شد . هم تعیین‌ زمان سفارت مجارستان در ایران ، توسط شرکت‌ VFSGlobal تخمین زده شده و درست بعد از ارسال درخواست ، تا حد زیادی برای 7 روز وابسته به کار بعد شما باید در دفتر این شرکت حضور پدیدار کنید .

ضمنا هزینه تعیین‌ وقت‌ سفارت‌ مجارستان و پرداخت هزینه‌های داخل سفارت به تقبل شما متقاضیان بوده است . برای حضور در دفتر VFSGlobal مجارستان باید در موقع های یکشنبه تا پنجشنبه در ساعات 8 سپیده‌دم تا 5 دوره به آدرس تهران ، رقابت هروی ، خیابان شهید موسوی‌ (گلستان پنجم) ، مجتمع تجاری هروی ، طبقه چهارم مراجعه دهید .


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفریار| مجری مستقیم تور های مستقیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]