تور وان نوروز1401

شنبه 30 بهمن 1400
18:56
سفریار آریا

بهترین زمان برای خرید تور یک نوروز 1401 چه زمانی است؟


مطمئناً می دانید که هر چه به تاریخ سفر شما نزدیکتر شود، نرخ تور ون نوروزی 1401 بالاتر خواهد بود و انتخاب خط هوایی، زمان پرواز و هتل شما محدودتر می شود، بنابراین بهترین زمان برای رزرو یا خرید وانت تور در عید اواخر دی ماه است و اوایل بهمن است، پس از همین الان برای سفر نوروزی برنامه ریزی کنید. خوشبختانه برای رفتن به این مقصد جذاب نیازی به ویزا ندارید و انتخاب زمان سفر را برای شما آسان تر می کند. اگر برای نوروز 1401 متقاضی حمام هوایی تور یا حمام زمینی تور هستید، بهتر است از ابتدای بهمن ماه به خرید تور بیاندیشید. البته اگر برنامه سفر شما نیمه دوم تعطیلات شما را پوشش می دهد، می توانید در نیمه اول تعطیلات تور نیز خریداری کنید.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور مالدیو نوروز 1401

پنجشنبه 28 بهمن 1400
14:25
سفریار آریا

تاثیر قیمت تور مالدیو نوروز 1401 چیست؟


لازم به ذکر است که نرخ تور نوروزی مالدیو بسته به خدمات ارائه شده و همچنین تعداد روزهای اقامت کاملا متفاوت است. البته این عوامل را با قیمت بلیط هواپیماهای خارج از کشور (قطر ایرویز و عمان ایر و غیره) و قیمت رزرو هتل در مالدیو که بر هزینه تور مالدیو نوروز 1401 تأثیر می گذارد، ترکیب کنید. اما اگر می خواهید در مورد نحوه محاسبه تور بیشتر بدانید. هزینه و عوامل موثر بر نرخ نوروزی تور مالدیو، باید بگوییم که هزینه تور بر اساس سطح کیفی سفر تور شما انتخاب می شود. به عنوان مثال نوع خطوط هوایی و کلاس پروازی یکی از مهم ترین گزینه ها هستند یا اگر قرار است ترانسفر فرودگاهی داشته باشید; مطمئناً قیمت تور افزایش می یابد یا هتل شما یکی از گزینه های مهم خواهد بود. اقامت در هتل های لوکس و رویایی مالدیو معمولاً هزینه بیشتری نسبت به اقامت در هتل ها یا هاستل های مرکز شهر خواهد داشت و کیفیت غذا، خدمات ارائه شده برای بازدید از جاذبه های گردشگری و ... از دیگر عوامل موثر است. قیمت تور و تور مالدیو برای نوروز.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور کوش آداسی نوروز 1401

چهارشنبه 27 بهمن 1400
17:36
سفریار آریا

بهترین زمان برای خرید تور کوش آداسی نوروز 1401 چه زمانی است؟


خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای سفر به شهر زیبای کوش آداسی برای گذراندن تعطیلات نوروز از 18 مارس تا 25 آوریل است و این بهترین زمان برای استفاده از بهترین هتل ها، امکانات و برنامه های تفریحی جذاب تور کوش آداسی نوروز 1401 آره است. . البته لازم است بدانید که تور کوش آداسی برای ترم بهار در فاصله 28 اسفند تا 2 فروردین نسبت به سایر دوره ها کمی گرانتر است. اما اگر سفر خود را به 9 فوریه موکول کنید، طبیعتا از شلوغی تور کوش آداسی کمی کاسته می شود و می توانید تور کوش آداسی مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. اما توصیه سفریار Travel Kit برای کنترل هزینه این است که تور خود را دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید.



[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور مارماریس نوروز 1401

سه شنبه 26 بهمن 1400
12:23
سفریار آریا

بهترین زمان برای تورهای نوروزی مارماریس چه زمانی است؟

پکیج های تور مارماریس معمولا به صورت 6 شب و 7 روز برگزار می شود اما در برخی موارد و بسته به شرکت هواپیمایی ممکن است تا 7 شب و 8 روز افزایش یابد. در ضمن خدمات هتل به صورت ALL و UALL می باشد و در لیست هتل پکیج تور مارماریس فروردین 1401 می توانید هتلی با سرویس B.B را مشاهده کنید که خرید آن را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم. با این حال، مشاور سفر شما 6 شب و 7 روز را به عنوان بهترین مدت اقامت در مارماریس توصیه می کند، زیرا اکثر تورهای مارماریس در آن زمان به دلیل تعداد پروازهای برگشت در دسترس هستند.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور دبی نوروز 1401

شنبه 23 بهمن 1400
12:52
سفریار آریا

بهترین زمان برای خرید تور دبی نوروز 1401 چه زمانی است؟

خوب قبل از هر چیز بدانید که بهترین زمان برای خرید تور برای تعطیلات کاملا به شرایط، بودجه و سلیقه شما بستگی دارد، اما بهترین زمان خرید تور نوروزی دبی به پیشنهاد آژانس سفریار 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ سفر خود به دبی در ماه آوریل بودن. در این مدت می توانید بلیط هواپیمای رفت و برگشت به دبی را به صورت سیستمی خریداری کنید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت خود بپردازید. در ضمن برای رزرو هتل بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر خود اقدام نمایید.


[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور استانبول نوروز 1401

شنبه 23 بهمن 1400
9:56
سفریار آریا

1- بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی استانبول چند روزه است؟
در ابتدا لازم است بدانید که به صرفه ترین مدت زمان اقامت در تور نوروزی استانبول، 3 شب می‌ باشد. چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما به مقصد استانبول، اقامت بیشتر از 3 شب خیلی به ‌صرفه برایتان تمام نمی شود و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است. البته شما عزیزان اگر محدودیت مالی ندارید، امکان رزرو مدت زمان اقامت بیشتر در استانبول را دارید.


[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور آنتالیا نوروز 1401

يکشنبه 17 بهمن 1400
9:47
سفریار آریا

قیمت تور آنتالیا نوروز 1401


قیمت تور آنتالیا در ایام نوروز همیشه با سایر روزهای سال تفاوت زیادی دارد. چنین تفاوت قیمتی به این دلیل است که تعرفه پروازهای ایرانی و خارجی (ترکیه، اطلس گلوبال و...)، قیمت هتل های آنتالیا در این موقع از سال بیشتر است. البته عوامل مهم دیگری مانند تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس درخواست می کنید نرخ تور آنتالیا نوروزی شما را تغییر می دهد.
خوشبختانه ما در خطوط هوایی سفریار آریا با ارائه بهترین تور نوروز 1401 آنتالیا با نازلترین قیمت و متنوع ترین شرایط با توجه به بودجه و سلایق مختلف مردم، سعی داریم به شما کمک کنیم تعطیلات فراموش نشدنی در این شهر ساحلی داشته باشید و خود را سپری کنید. سال خوب شروع کن


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور چابهار نوروز 1401

پنجشنبه 14 بهمن 1400
14:30
سفریار آریا

راه های سفر با تور چابهار در نوروز 1401 چیست؟

راه‌ های دسترسی با تور بهاری چابهار بصورت زمینی، ریلی، هوایی و دریایی امکان پذیر است اما تور هوایی پرطرفدارترین و راحت ترین روش سفر به چابهار می ‌باشد. اما روش های زمینی و ریلی به دلیل طولانی بودن زمان سفر به چابهار، مهمترین دلیل استقبال مسافران از مسیرهای هوایی در سفر به چابهار است.
همچنین ایرلاین هایی همچون ایران ‌ایر‌، کاسپین، معراج ‌و زاگرس ایرلاین ‌های فعال در مسیر هوایی چابهار شناخته می شوند و پرواز تهران - چابهار همه روزه در صبح و بعدازظهر تهران را به مقصد چابهار ترک می ‌کنند و نیز فاصله فرودگاه چابهار تا مرکز این شهر نیز به وسیله حمل‌ و نقل فرودگاهی تقریبا 40 دقیقه فاصله زمانی دارد.


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور قشم نوروز 1401

چهارشنبه 13 بهمن 1400
16:19
سفریار آریا

بهترین مدت زمان اقامت در تورهای قشم نوروزی چند روزه است؟


بهترین مدت اقامت در تور نوروز 1401 قشم به پیشنهاد سفریار، 5 شب می باشد و همچنین اقامت در این مدت زمان هم بسیار به ‌صرفه ‌تر برایتان تمام خواهد شد. گرچه 4 شب و 5 روز هم برای بازدید از تمامی جاذبه‌ های گردشگری قشم و تفریحات هیجان انگیز این جزیره کافی نیست؛ اما باز هم با در نظر گرفتن خستگی و نیز مدیرت هزینه ‌های سفرتان در نوروز امسال، بهتر است همان 5 روز را برای اقامت در تور قشم نوروز 1401 انتخاب نمایید.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور مشهد نوروز 1401

سه شنبه 12 بهمن 1400
17:27
سفریار آریا

بیشتر تور های نوروزی مشهد چند روزه؟


تور اگر بخواهیم به صرفه ترین اقامتگاه نوروزی مشهد را ارائه دهیم 3 روز و 4 شب است. البته در نظر داشته باشید که در نوروز کمتر از 3 شب نمی توان هتل های مشهد را رزرو کرد. اما به طور کلی تعداد روزهای اقامت تور مشهد با قطار و هواپیما به دلخواه مسافران قابل تغییر است اما معمولا تور مشهد در فروردین 1401 توسط مسافران تور مشهد به مدت سه شب و چهار روز رزرو می شود.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفریار| مجری مستقیم تور های مستقیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]