تور کیش

سه شنبه 31 خرداد 1401
18:39
سفریار آریا

تور کیش


چه عواملی بر روی قیمت کیش تاثیر میگذارند ؟

مبلغ تور کیش به چند عامل مهم همچون بلیط رفت و برگشت هواپیما ، هتل محل ماندن ، تعداد روز‌های‌ اقامت‌ و خدماتی که از آژانس وصول کرد می کنید ، بستگی‌ دارد . معمولا در بیشتر‌ آژانسهای دستیار ، تورهای کیش به صورت پکیج به شما نمایش می ‌شوند و این احتمال را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و عودت خودتان ابداع بکنید . اما در سفریار شما امکان انتخاب تاریخ ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص هتل محل اقامت‌ نیز این نکته را در نظر داشته باشید که اگر هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌ می بود ، هزینه‌ اقامت‌ بالاتر است و اگر هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد ، هزینه اقامت شما کاهش می یابد .


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور آنتالیا

دوشنبه 30 خرداد 1401
17:40
سفریار آریا

تور‌ آنتالیا


چه عواملی بر روی قیمت آنتالیا تاثیر‌ میگذارند ؟

هزینه تور آنتالیا به چند عامل اساسی همچون بلیط رفت و عودت هواپیما ، گلچین هتل (هتل 3 کوکب ، 4 ستاره ، 5 ستاره ، هتل هایall یا (uall ، نوع ایرلاین ، مقدار تاریخ های اتراق و خدماتی که از شعبه دریافت می کنید ، بستگی دارد . معمولا در افزون‌تر آژانسهای همکار ، تورهای آنتالیا به صورت پکیج به شما ارائه می گردند و این امکان را ندارید که تغییراتی در پرواز رفت و برگشت یا هتل خود ایجاد نمائید . اما در سفریار شما امکان انتخاب وقایع ، هتل و هر ایرلاینی که مدنظرتان هست را خواهید داشت . در خصوص مهمانخانه جا سکونت نیز این نکته را در دید داشته باشید که درصورتی‌که هتل شما در محلهای معروف آنتالیا مثل کمر ، بلک و . . . باشد ، هزینه سکونت بالاتر است و چنانچه هتل شما در مرکز منطقه لارا باشد ، خرجی اقامت شما کسر می یابد .


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور قطر جام جهانی 2022

يکشنبه 29 خرداد 1401
19:00
سفریار آریا

تور قطر جام جهانی 2022


شرایط اخذ ویزا‌ قطر برای شرکت در بازیهای جام‌ جهانی قطر‌ چگونه می باشد ؟

لازم به یادمان خواهد شد شد که اخذ ویزای قطر ، شغل بسیار ساده ‌‌ای است؛ برای دریافت این ویزای توریستی می بایستی بعد از سفر‌ به کشور قطر و از در فرودگاه ، ویزای فرودگاهی دریافت کنید . برای دریافت ویزای فرودگاهی الزاماً باید بلیت رفت و برگشت‌ ، حداقل هزار‌ و 500 دلار آمریکا و یا معادل آن به ریال و همچنین وچر هتل‌ خود را همراه داشته باشید . در نهایت برای شرکت در تله صراحی جهانی کلفتی حتما باید ویزای توریستی قطر‌ را در دست داشته باشید .


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور ازمیر تابستان 1401

شنبه 28 خرداد 1401
18:39
سفریار آریا

تور‌ ازمیر تابستان 1401


قیمت تور ازمیر تابستان ۱۴۰۱ چقدر جمعاً می شود ؟

مظنه تور ازمیر تابستان ۱۴۰۱ به مدت زمان‌ اقامت شما در هتل و به اضافه به دسته هتل و ایرلاین انتخابی شما پیوند خواهد داشت . هتلهای ازمیر در مناطق مختلفی از شهرستان قرار دارند که بعضی از آنها در مرکز شهر قرار دارند و تعدادی‌ دیگر از هتل‌ها‌ در نزدیکی ساحل قرار گرفته اند که می توانید از بین آنها انتخابهای متنوعی داشته باشید . با انتخاب هتل‌هایی‌ که فعالیت‌ها بیشتری عرضه می دهند ، سفر بهتری خواهید داشت منتها ارزش تور شما بالاتر می رود‌.

نکته مهم بعدی‌ در خصوص پرش این خواهد بود که هزینه تور ازمیر در صورت‌ انتخاب ایرلاینهای خارجی نسبت‌ به ایرلاینهای داخلی ، بالاتر است . همچنین سفر با تور ازمیر تابستان 1401 نسبت‌ به سایر ایام سال هزینه‌ بیشتری در برمیگیرد؛ برای‌اینکه تعداد مسافران تور این مراد بیشتر است و هوا در کیفیت مطلوبی قرار خواهد داشت .


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور گرجستان تابستان 1401

چهارشنبه 25 خرداد 1401
18:46
سفریار آریا

تور گرجستان تابستان 1401


بهترین زمان‌ خرید تور گرجستان تابستان 1401 چه موقع است ؟

از آنجاییکه دوران تابستان فصل شلوغی‌ و در اصطلاح‌ "های سیزن " گرجستان شد ، بهتر شده حداقل 2 هفته قبل از سفر برای خرید تور‌ گرجستان تابستان 1401 سمت خرید تور مورد نظرتان اقدام دهید . اما پیشنهاد آژانس‌ سفریار به شما این است که شما از 10 الی 14 روز قبل از تاریخ سفر برای رزرو یا خرید تور تابستانه گرجستان خود اقدام بکنید . اما نکته داشته باشید که در "های سیزن " بهتر است بلیط‌ خودش را یک یا دو ماه قبل از تاریخ نقل‌مکان خریداری‌ کنید تا پول کمتری را جت تور‌ مسافرتی مورد نظرتان پرداخت بکنید .


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور‌ بدروم تابستان 1401

سه شنبه 24 خرداد 1401
18:10
سفریار آریا

تور‌ بدروم تابستان 1401


پکیج تور‌ بدروم تابستان 1401 سفریار شمامل چه مواردی است ؟


بلیط رفت و برگشت

• 6 یا 7 شب اقامت‌ در هتل

صبحانه ، نهار ، شام و نوشیدنی‌

ترانسفر رفت و برگشت‌ از فرودگاه به هتل

ترانسفر زمینی از دنیزلی به بدروم

جال لیدر فارسی زبان

بیمه مسافرتی

گشت‌ شهری و… است .


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور اروپا تابستان 1401

دوشنبه 23 خرداد 1401
14:49
سفریار آریا

تور اروپا تابستان 1401


شرایط اخذ ویزا در تور‌های‌ تابستانی اروپا چگونه است ؟

از آنجاییکه خانوادههایی که محصل دارند ، فصل تابستان راحت ‌تر می توانند برای اخذ ویزا اقدام کنند . چرا که در تابستان مدارس‌ تعطیل است و بازه زمانی‌ بلند برای سفر‌های‌ توریستی اروپا می‌‌باشد‌ . البته‌ در فصل‌های دیگری از سال برای شمایی که فرزند محصل دارند فصل مناسبی نیست ! چون برای سفارت‌‌‌ها‌ سوء‌ تفاهم شده که مسافر در هنگام تحصیل بچه اقدام کرده و امکان داراست بخواهد به دیار برنگردد .

شرایط دریافت ویزا در تورهای گروهی تابستانی‌ هم راحت ‌تر‌از‌زمان ‌های دیگر سال است . اما اگر خودتان تقدم می دهید برای تورهای تابستانه اروپایی عمل کنید ، حتما یکی دو ماه کنار وقت سفارت‌ تان را بگیرید و برنامه ریزی سفرتان را انجام دهید؛ یعنی بلیط و هتل‌ تان را به صورت‌ قطعی‌ یا رزرو موقت برای یکی از ماه‌های تابستان بگیرید .

در نهایت لازم به ذکر است‌ که تعداد‌ روز‌های‌ بالا رزرو نکنید و مخصوصا اگر اولین بار‌ است که برای ویزا‌ شنگن اقدام می‌ کنید ، برنامه یک هفته‌ ای یا نهایتا 10 روزه بچینید و به سفارت‌ ارائه دهید .


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور‌ وان تابستان 1401

شنبه 21 خرداد 1401
17:45
سفریار آریا

تور‌ وان تابستان 1401


قیمت‌ تور وان تابستان ۱۴۰۱ چقدر تمام می گردد ؟

قیمت تور وان تابستان ۱۴۰۱ به مقدار زمان اقامت‌ شما در هتل‌ و همچنین‌ به دسته هتل‌ و ایرلاین انتخابی شما بستگی خواهد داشت . هتلهای وان در نقاط مختلفی از ولایت قرار دارند که بعضی از آنها در میانه کشور قرار دارند و بعضی دیگر از هتلها در حومه شهر قرار گرفته اند که می توانید از بین آنها انتخابهای متنوعی داشته باشید . با انتخاب هتل‌هایی‌ که خدمات‌ بیشتری ارائه می دهند ، سفر بهتری خواهید داشت منتها نرخ‌ تور‌ شما بالاتر می رود‌.

نکته مهم بعدی‌ در خصوص پرواز این است که هزینه تور وان در صورت گزینش ایرلاینهای خارجی‌ نسبت به ایرلاینهای داخلی ، بالاتر شده است . همچنین سفر با تور وان تابستان 1401 نسبت به سایر ایام سال هزینه‌ بیشتری در برمیگیرد؛ زیرا تعداد مسافران تور این مقصد کامل تر است و هوا‌ در وضعیت مطلوبی قرار دارد .


[ بازدید : 24 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور‌ چابهار تابستان 1401

چهارشنبه 18 خرداد 1401
17:31
سفریار آریا

تور‌ چابهار تابستان 1401


بهترین‌ زمان‌ خرید تور چابهار تابستان 1401 چه موقعی است‌ ؟

گنجایش تور چابهار در فصل‌ تابستان تنها در اواخر هفته توانایی خواهد داشت که پر گردد . به علت استقبال نه چندان بی‌شمار گردشگران در این موعد ، قیمت این تور‌ اصولا پایین است؛ در نهایت شما با تبدل قیمت قابل‌ توجهی روبرو خواهید شد . با این کیفیت شما عزیزان یکی دو روز کنار از تاریخ سفرتان هم می ‌توانید تله چابهار تابستان 1401 خود را خریدن دهید . اما چنانچه تصمیم سفر‌ در آخر‌ هفته را دارید بهتر است از یک هفته قبل از سرگذشت سفرتان ، تور‌ چابهار تابستانه خود را رزرو کنید .


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تور مارماریس تابستان 1401

سه شنبه 17 خرداد 1401
16:56
سفریار آریا

تور مارماریس تابستان 1401


زیباترین زمان خرید تورهای تابستانه مارماریس چه موقع است ؟

رزرو و خریداری تورهای تابستانی مانند تور مارماریس تابستان اکثراً از ابتدا تا انتهای تابستان انجام می گردد . انتخاب زمان‌ رزرو‌ تور تا حد زیادی‌ به وضعیت‌ مسافر از زمان آزاد‌ و… بستگی دارد . به علاوه مانند تور تابستانی مارماریس یک تور پرطرفدار‌ است امکان پر شدن آن در هرکدام از بازههای برگزاری وجود دارا است به همین دلیل رزرو در دوران درست مانع‌ از دست رفتن تور می‌شود‌ .

بهترین زمان برای خرید‌ تور مارماریس تابستان 1401 ، درست 10 روز پیش از تاریخ وضع نظرتان برای سفر است . اما برای اقتصاد در هزینه هایتان این امکان را دارید که بلیط رفت و برگشت خودتان را از 20 روز الی 1 ماه سابق از تاریخ سفر‌ رزرو کنید ، چرا که هرچه به فصل تابستان جنب تر می شویم قیمت بلیط‌ها اندکی زیاد شدن خواهند داشت . برای رزرو هتل همان می ‌توانید 10 وقت الی 1 ماه قبل از تاریخ سفر ، هتل منظور خود را در ایروان ذخیره کنید .


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سفریار| مجری مستقیم تور های مستقیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]